ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ – PWC

546

JOB DESCRIPTION

Η PwC διαχειρίζεται για λογαριασμό πελάτη της, τη θέση του Υπαλλήλου για διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών- Collection agent με τις εξής αρμοδιότητες:

  • Διενέργεια τηλεφωνικών κλήσεων για ρύθμιση – διακανονισμό ληξιπρόθεσμων οφειλών
  • Τηλεφωνική ενημέρωση οφειλετών σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών
  • Καθοδήγηση των οφειλετών για την εύρεση της βέλτιστης συμβιβαστικής λύσης αποπληρωμής των οφειλών τους
  • Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
  • Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας
  • Αξιολόγηση και διαπραγμάτευση πιθανών προτάσεων των οφειλετών για εξόφληση, καθώς και αιτήματα για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών, σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρείας

JOB REQUIREMENTS

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία 1 έως 2 έτη σε εταιρίες διαχείρισης μη εξυπηρετούμενων χαρτοφυλακίων, Εταιρίες Ενημέρωσης, Τράπεζες, Call Center τηλεπικοινωνίας ή Δικηγορικές εταιρίες
  • Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί προσόν
  • Πολύ καλή γνώση MS Office και CRM
  • Καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
  • Ομαδικότητα και συνεργασία
  • Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και οργανωτικότητα

APPLY JOB