JOB DESCRIPTION
Η PwC διαχειρίζεται για λογαριασμό πελάτη της, τη θέση του Υπαλλήλου για διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών- Collection agent με τις εξής αρμοδιότητες:
- Διενέργεια τηλεφωνικών κλήσεων για ρύθμιση – διακανονισμό ληξιπρόθεσμων οφειλών
- Τηλεφωνική ενημέρωση οφειλετών σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών
- Καθοδήγηση των οφειλετών για την εύρεση της βέλτιστης συμβιβαστικής λύσης αποπληρωμής των οφειλών τους
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας
- Αξιολόγηση και διαπραγμάτευση πιθανών προτάσεων των οφειλετών για εξόφληση, καθώς και αιτήματα για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών, σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρείας
JOB REQUIREMENTS
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
- Επιθυμητή προϋπηρεσία 1 έως 2 έτη σε εταιρίες διαχείρισης μη εξυπηρετούμενων χαρτοφυλακίων, Εταιρίες Ενημέρωσης, Τράπεζες, Call Center τηλεπικοινωνίας ή Δικηγορικές εταιρίες
- Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί προσόν
- Πολύ καλή γνώση MS Office και CRM
- Καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
- Ομαδικότητα και συνεργασία
- Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και οργανωτικότητα