ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ
Θέση
Υπεύθυνος Υποδοχής και Κρατήσεων
Τμήμα
Reservations
Τύπος εργασίας
Εποχιακή / Πλήρης Απασχόληση
Περίοδος εργασίας
Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2018
(με ενδεχόμενο επέκτασης σε αορίστου χρόνου)
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
- Προετοιμασία αφίξεων, υποδοχή, διαχείριση επικοινωνίας και εξυπηρέτηση πελατών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
- Έλεγχος ορθής λειτουργίας της μονάδας (διαχείριση υπηρεσίας πρωινού, προμηθειών, επίβλεψη καθαριότητας κτλ.).
- Τήρηση λογαριασμών και αρχείου πελατών, διαχείριση κρατήσεων/ακυρώσεων (αρχειοθέτηση, τιμολόγηση κτλ.).
- Διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του ξενοδοχείου με άμεση επέμβαση για την επίλυση πιθανών προβλημάτων ή δυσλειτουργιών του καταλύματος και παραπόνων των πελατών σε συνεννόηση με την Διεύθυνση.
- Ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων και διαχείριση της επικοινωνίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες, wholesalers, τουριστικούς οργανισμούς και συνεργαζόμενα δίκτυα σχετικά με κρατήσεις μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, fax ή κεντρικού συστήματος κρατήσεων.
- Διαχείριση κρατήσεων, τιμών και προσφορών μέσω on-line booking platforms (Booking.com, Expedia, Web Hotelier etc.).
- Διασφάλιση ότι ο χώρος της Υποδοχής είναι καθαρός και τακτοποιημένος.
- Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων με σκοπό την ανάπτυξη κατάρτισης και εμπειρίας.
- Επίβλεψη και καθοδήγηση εκπαιδευόμενου προσωπικού σε συνεργασία με την Διεύθυνση.
- Κάθε άλλη ενέργεια σχετική με το αντικείμενο της εργασίας ανάλογα με τις ανάγκες.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
- Πτυχίο ελληνικής ή ξένης σχολής ιδανικά στα τουριστικά, την διοίκηση επιχειρήσεων ή άλλη συναφή σχολή.
- Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί προσόν.
- Άριστη Γνώση Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά).
- Γνώση επιπλέον γλώσσας θα θεωρηθεί προσόν.
- Καλή γνώση υπολογιστών και προγραμμάτων MS Office.
- Γνώση χειρισμού on-line συστημάτων κρατήσεων.
- Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης.
- Πολύ καλές γραπτές και προφορικές δεξιότητες επικοινωνίας.
- Ικανότητα και προθυμία ανάληψης ευθυνών και λήψης αποφάσεων.
- Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.
ΠΑΡΟΧΕΣ
- Διαμονή
- Επίδομα διατροφής ή ημερήσιο γεύμα
- Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
- Ασφάλιση ΙΚΑ
- Bonus για επίτευξη προκαθορισμένων στόχων.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους μαζί με μία πρόσφατη φωτογραφία μέσω e-mail στην διεύθυνση hr@kallichoron.gr.