CUSTOMER SOFTWARE SUPPORT AGENT – SERINTH

8

Η Serinth εμπορική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των ιατρικών μηχανημάτων και στον τομέα ανάπτυξης λογισμικού, με έμφαση στην υψηλή τεχνολογία, έχοντας άριστη υποδομή, τεχνογνωσία και νέες ιδέες, στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, επιθυμεί να προσλάβει:

Αρμοδιότητες:

  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε πελάτες για το λογισμικό των ιατρικών μηχανημάτων μας.
  • Διάγνωση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων μέσω τηλεφώνου, email και απομακρυσμένης πρόσβασης.
  • Καθοδήγηση χρηστών στη χρήση των εφαρμογών και εκπαίδευση τους
  • Καταγραφή και διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης.
  • Συνεργασία με τις ομάδες ανάπτυξης και πωλήσεων για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.

Προσόντα:

  • Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε τεχνική υποστήριξη λογισμικού ή IT helpdesk.
  • Γνώση λειτουργικών συστημάτων.
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική προσέγγιση.
  • Ικανότητα ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων.
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό μισθό.
  • Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και εκπαίδευσης.

Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι παρακαλούνται να αποστείλουν βιογραφικά (με κωδικό CS1/25) στο hr@serinth.gr