FACTORING RELATIONSHIP MANAGER (FRM)– JUNIOR PROFESSIONAL – ΕΘΝΙΚΗ FACTORS

61

Τίτλος Θέσης/Ρόλου: Factoring Relationship Manager (FRM)– Junior Professional

Αναφέρεται σε: Βοηθό Επικεφαλής ή Επικεφαλής – Διευθυντή

Μονάδα Υποδοχής: Διεύθυνση Ανάπτυξης Εργασιών & Σχέσεων Πελατείας Εθνική Factors

Τόπος Εργασίας:  Λ. Αθηνών 128 – 132 & Ιφιγενείας, Αθήνα

Τρόπος Εργασίας:  Υβριδικός, σύμφωνα με τις επιχειρησιακές ανάγκες (5 ημέρες / μήνα WFH)

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Μεριμνά για την ομαλή εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών παρακολουθώντας παράλληλα τη διαχείριση των σχετιζόμενων κινδύνων
  • Διεκπεραιώνει τις εργασίες που σχετίζονται με την ένταξη νέων πελατών στην εταιρεία σε συνεργασία με τον προϊστάμενό του.
  • Ενημερώνει τις αρμόδιες Πιστοδοτικές Μονάδες ή/και Θυγατρικές της Τράπεζας για την πορεία των εργασιών των υφιστάμενων πελατών.
  • Προετοιμάζει τις εισηγήσεις που υποβάλλονται στις αρμόδιες Πιστοδοτικές Μονάδες είτε για νέους είτε για υφιστάμενους πελάτες.
  • Συνεργάζεται με τους συναδέλφους των άλλων Τμημάτων της Εταιρείας, προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία αποφάσεις στον τομέα αρμοδιότητας του Τμήματος.

Οφέλη / Προκλήσεις:

  • Εργασία σε ένα δυναμικό περιβάλλον με προοπτικές ανάπτυξης

Προδιαγραφές Θέσης

Εκπαίδευση:

  • Πτυχίο Οικονομικής κατεύθυνσης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ)
  • Μεταπτυχιακός τίτλος (MBA/MSc) ή συναφής επαγγελματικός τίτλος/ πιστοποίηση (CPA, CFA κτλ.) επιθυμητά.

Ξένες Γλώσσες:

  • Πολύ γνώση της Αγγλικής Γλώσσας

Προϋπηρεσία:

  • Επιθυμητή 2ετής προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε επιχειρηματικές πιστοδοτήσεις, factoring, εξυπηρέτηση επιχειρηματικών πελατών
  • Επιθυμητή εμπειρία σε οικονομικές αναλύσεις

Εξειδικευμένες Γνώσεις:

  • Γνώσεις χειρισμού Η/Υ: Καλή γνώση MS Office (Word, Excel)
  • Γνώση ηλεκτρονικών δικτύων εξυπηρέτησης και ευρύτερων προϊόντων (επιθυμητή)
  • Γνώση προϊόντων και υπηρεσιών εμπορίου, εισαγωγών εξαγωγών, factoring, εγγυητικών επιστολών, ενέγγυων πιστώσεων, προεξόφληση απαιτήσεων κτλ. (επιθυμητή)

Ικανότητες / Δεξιότητες:

  • Προσανατολισμός στον πελάτη και στο αποτέλεσμα
  • Διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Οργανωτική ικανότητα
  • Ικανότητα εκτέλεσης εργασιών σύμφωνα με προκαθορισμένα χρονοδιαγράμματα
  • Αναλυτική και συνθετική σκέψη
  • Επιχειρησιακή ετοιμότητα και ανάληψη πρωτοβουλιών για επίλυση προβλημάτων
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα στις αλλαγές
  • Θετική συνεργατική προσέγγιση για την εξεύρεση λύσεων – Ομαδικότητα
  • Άριστη χρήση προφορικού και γραπτού λόγου

Ειδικές απαιτήσεις:

  • Δυνατότητα μετακίνησης για υπηρεσιακούς σκοπούς (συναντήσεις με πελάτες)
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση

Αποστολή βιογραφικών στο infofactors@nbg.gr