Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση υφιστάμενου & ανάπτυξη νέου πελατολογίου.
- Δημιουργία ισχυρής και μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες με σκοπό τη συνεργασία για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων.
- Συνεχής υποστήριξη των πελατών και διαχείριση τυχόν προβλημάτων με σκοπό την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος.
- Καταχώρηση και ενημέρωση του πελατολογίου σε σύστημα CRM.
- Έρευνα αγοράς & ανάλυση του ανταγωνισμού.
- Στοχευμένη παρουσίαση του εξοπλισμού με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη και τα χαρακτηριστικά / πλεονεκτήματα των προϊόντων.
Προσόντα:
- Πτυχίο ΤΕΙ / ΑΕΙ (στον τομέα των θετικών ή τεχνολογικών επιστημών θα συνεκτιμηθεί).
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους.
- Επιθυμητή προϋπηρεσία στο χώρο των πωλήσεων.
- Καλή γνώση
- Πολύ καλή γνώση των Office.
- Δίπλωμα
- Ικανότητες επικοινωνίας και
- Οργάνωση, ευελιξία και ομαδικό πνεύμα εργασίας.
Η εταιρία προσφέρει:
- Ευχάριστο εργασιακό
- Ανταγωνιστικός μισθός &
- Προοπτικές εξέλιξης σε μια αναπτυσσόμενη εταιρεία
Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι παρακαλούνται να αποστείλουν βιογραφικά (με κωδικό AM 09/23) στο hr@serinth.gr