ΔΩΡΕΑΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «SOLVE FOR TOMORROW – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ» ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗ SAMSUNG ELECTRONICS HELLAS

3833

Δωρεάν Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Solve for tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, το Δήμο Αμαρουσίου και τη Samsung Electronics Hellas

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το Δήμο Αμαρουσίου και με την ευγενική χορηγία της Samsung Electronics Hellas είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει το νέο Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Solve for tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (Αναλυτικός τίτλος: Solve for tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Στρατηγική Διοίκηση και Επικοινωνία, Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων), που καλύπτει απαιτήσεις της εποχής και παράλληλα, αποτελεί σημαντικό εφόδιο για τον ενδιαφερόμενο για την εύρεση εργασίας.

Ο κύριος σκοπός του προγράμματος είναι να ενισχύσει τις δεξιότητες δημιουργικότητας και συνεργασίας των συμμετεχόντων, υλοποιώντας τις ιδέες τους μέσω της μεθοδολογίας μάθησης Design Thinking. Το επιτυγχάνει αυτό με το να εισάγει τους σπουδαστές στις βασικές έννοιες Στρατηγικού Μάνατζμεντ κι Επικοινωνίας καθώς και στο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων.

Το πρόγραμμα «Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων, σε αποφοίτους, σε εργαζόμενους, σε ανέργους και σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν το γνωστικό τους πεδίο στη σύγχρονη διοίκηση επιχειρήσεων & ανθρώπινων πόρων, αλλά και στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

Το Πρόγραμμα, διάρκειας δύο μηνών, ξεκινά στις 18 Οκτωβρίου και θα διεξάγεται διαδικτυακά 2 φορές την εβδομάδα, απογεύματα. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποίηση από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, που θα αντιστοιχεί σε μονάδες ECVET (European Credit system for Vocational Education & Training), με αναγνώριση τόσο εντός των συνόρων της χώρας, όσο και σε άλλα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι διδακτικές ενότητες του προγράμματος που θα διαρκέσει 2 μήνες (56 διδακτικές ώρες) είναι:

  • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ ( Digital Marketing, 14 ώρες)
  • Στρατηγική Διοίκηση (Strategic Management, 14 ώρες)
  • Στρατηγικές Επικοινωνίας Επιχειρήσεων (Strategic Communications, 14 ώρες)
  • Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Marketing, 14 ώρες)

 

Ο πρ. Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Νικόλαος Γεωργόπουλος στη συνέντευξη τύπου παρουσίασης του Προγράμματος, που δόθηκε την Παρασκευή 15 Ιουλίου 2022, στο Δημαρχείο Αμαρουσίου αναφέρθηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο Solve for tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ», τον ακαδημαϊκό σχεδιασμό του περιεχομένου σπουδών του οποίου θα αναλάβει το Πανεπιστήμιο Πειραιώς με τη αρωγή της Samsung Electronics Hellas:

«Έχουμε την εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και πιστεύω η συνεργασία αυτή θα είναι μια καλή συμπόρευση με το Δήμο Αμαρουσίου. Είναι ένα επενδυτικό πρόγραμμα, όχι απλώς κατάρτισης, και πιστεύω ότι το Πανεπιστήμιο μας θα το προσεγγίσουν και αρκετοί άλλοι Δήμοι για τη δημιουργία αντίστοιχων προγραμμάτων, γιατί είμαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα πάει πολύ καλά. Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από τη Samsung και την ευχαριστούμε πολύ. Να ευχαριστήσω επίσης τον ανοιχτόμυαλο Δήμαρχο κ. Αμπατζόγλου και τον Αντιδήμαρχο κ. Ιωαννίδη και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε και θα δώσουμε την κατάρτιση, την εκπαίδευση που χρειάζονται οι κάτοικοι, κατ’ αρχάς του Δήμου Αμαρουσίου» υπογράμμισε ο κ. Γεωργόπουλος.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κ. Θεόδωρος Αμπατζόγλου με την ευκαιρία της υλοποίησης του νέου αυτού καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος επισημαίνει:

Το νέο Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Solve for tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ», αποτελεί καρπό της συνεργασίας του Δήμου Αμαρουσίου με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και με την ευγενική χορηγία Samsung Electronics Hellas. Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας, είναι η στήριξη των νέων μας και η συμβολή μας στο κρίσιμο ζήτημα της απασχόλησής τους. Με την υλοποίηση αυτού του προγράμματος, σκοπός μας είναι οι νέοι επιστήμονες να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες, ώστε η μετάβαση στον κόσμο της εργασίας με γίνει με αξιώσεις και εφόδια που θα τους καθιστούν ανταγωνιστικούς στις διεκδικήσεις τους, σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.»

Τα κριτήρια συμμετοχής στο δωρεάν πρόγραμμα είναι τα εξής:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ (για αποφοίτους) ή φοίτηση σε ΑΕΙ/ΤΕΙ (για φοιτητές)
  • Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, αναζήτηση στο διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
  • Γνώση αγγλικών στο επίπεδο Β2 κατ’ ελάχιστο.
  • Επιθυμητή ηλικία συμμετεχόντων 20-30 ετών

Τα έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης είναι τα κάτωθι:

  • Βιογραφικό σημείωμα
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Βεβαίωση φοίτησης για φοιτητές ή συναφές έγγραφο δημόσιου ανώτατου/ανώτερου εκπαιδευτικού ιδρύματος
  • Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (Ταυτότητα ή διαβατήριο ή ανάλογο δημόσιο έγγραφο
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας Δήμου Αμαρουσίου (Σε περίπτωση Μόνιμων Κατοίκων του Δήμου για επαύξηση κριτηρίων συμμετοχής)

Για συμμετοχή στο πρόγραμμα αποστείλατε τις αιτήσεις σας στη Γραμματεία του ΚΕΔΙΒΙΜ έως και την Κυριακή ́9 Οκτωβρίου, 2022 στο email kedivim@unipi.gr


Αναλυτική Περιγραφή του Προγράμματος

Ο κύριος σκοπός του Προγράμματος είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων δημιουργικότητας και συνεργασίας των συμμετεχόντων, υλοποιώντας τις ιδέες τους μέσω της μεθοδολογίας μάθησης Design Thinking. Οι σπουδαστές έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες Στρατηγικού Μάνατζμεντ κι Επικοινωνίας καθώς και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων. Το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον σε συνδυασμό με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν δημιουργήσει την ανάγκη να βρεθούν νέοι τρόποι διαχείρισης και μάρκετινγκ.

Πρώτον, η ενότητα «Στρατηγικό Μάνατζμεντ & Επικοινωνία» σχετίζεται με το μάνατζμεντ των επιχειρήσεων κι οργανισμών –τη διαμόρφωση και την υλοποίηση των επιχειρησιακών (corporate), επιχειρηματικών (business) και λειτουργικών (functional) στρατηγικών. Οι συμμετέχοντες με το πέρας του μαθήματος θα μπορούν να αναλύουν στρατηγικά το επιχειρηματικό περιβάλλον. Επιπλέον, θα μπορούν να διατυπώνουν στρατηγικές αποφάσεις, καθώς και να επιλέγουν στρατηγικές για την αντιμετώπιση των αλλαγών που επέφερε η πανδημία covid-19. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη γνώση για τα εργαλεία εταιρικής επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την αποτελεσματική διοίκηση κι αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.

Η ενότητα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων» θα παρέχει τις βασικές αρχές κι εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, αρχίζοντας με την δημιουργία της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και προχωρώντας κλιμακωτά σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, που είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Google, ect.).

Με ιδιαίτερη έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς και των στελεχών, ο σχεδιασμός του μαθήματος είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική

επιχειρηματικότητα. Έτσι, μέσα απο το συνδυασμό θεωρίας και εφαρμοσμένων παραδειγμάτων στα εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των ενεργειών που απαιτούνται για την αποτελεσματική τους διαδικτυακή παρουσία.