Το CONTACT CENTER , μέλους του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία αναζητά εργαζόμενους για τη στελέχωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών σε έργα διαχείρισης e-shops, ενέργειας και τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία προσφέρει full time ή part time απασχόληση με ευέλικτα ωράρια στα κεντρικά της γραφεία στη Καλλιθέα.
Αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
- Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών σχετικά μεπροϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
- Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
- Διαχείριση παραπόνων
Απαραίτητα Προσόντα Υποψηφίου
- Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία προφορικά και γραπτά
- Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
- Πνεύμα ομαδικότητας
Η εταιρεία παρέχει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
- Διαρκή εκπαίδευση
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
- Bonus παραγωγικότητας
- Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς
Αποστολή βιογραφικών στο alvlachou@icap.gr