ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

1999

Career In Progress, εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Διαχείρισης Σταδιοδρομίας & Στελέχωσης Θέσεων, για λογαριασμό Συνεργάτη της, Εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, υπηρεσιών project management και υπηρεσιών προβολής και επικοινωνίας, με εστίαση σε έργα στους τομείς του περιβάλλοντος και της κοινωνικής προσφοράς, αναζητά Υπάλληλο Οικονομικής Διεύθυνσης για την περιοχή της Αθήνας.

 

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει την:

• Έκδοση, παραλαβή, μέριμνα καταχώρησης στο Πρόγραμμα Εμπορικής Διαχείρισης (ERP) και αρχειοθέτηση παραστατικών εσόδων, εξόδων και σχετικών ταμειακών κινήσεων (κατά περίπτωση)
• Τήρηση του Ταμείου της εταιρείας και των Καρτελών Πελατών – Προμηθευτών (Απαιτήσεις – Οφειλές)
• Συμμετοχή στη διαδικασία σύνταξης και σύναψης συμβάσεων μεταξύ της εταιρείας και όλων των συναλλασσόμενων με αυτήν
• Πραγματοποίηση εξωτερικών εργασιών (π.χ. τράπεζες, εφορία, Πρωτοδικείο) και διαχείριση των απαιτήσεων
• Υποστήριξη δραστηριοτήτων τήρησης των διαδικασιών του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας (π.χ. ερωτηματολόγια πελατών, αξιολόγηση προμηθευτών κλπ.)

Για την επιτυχή πλήρωση των αρμοδιοτήτων του θα πρέπει να διαθέτει τα ακόλουθα προσόντα:

• Σπουδές ΑΕΙ/ΤΕΙ Λογιστικής ή Οικονομικής κατεύθυνσης
• Γνώσεις λογιστικής (διπλογραφικό σύστημα)
• Εμπειρία χειρισμού προγράμματος Εμπορικής Διαχείρισης (ERP)
• Εμπειρία σε θέματα οικονομικής / ταμειακής διαχείρισης επιχείρησης (πχ. διαχείριση λογαριασμών πελατών – προμηθευτών, εκτέλεση εισπράξεων και πληρωμών, έκδοση παραστατικών, τήρηση αρχείου λογιστηρίου, σύνταξη συμβάσεων, επικοινωνία με δημόσιες αρχές και υπηρεσίες κλπ.)
• Καλή γνώση αγγλικών (τουλάχιστον επιπέδου B2) με δυνατότητα διαχείρισης επαγγελματικής αλληλογραφίας
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ με έμφαση στο word και στα υπολογιστικά φύλλα (excel)

 

Επιθυμητά προσόντα

• Εμπειρία τουλάχιστον δύο ετών σε αντίστοιχη θέση, με έμφαση σε θέματα οικονομικής / ταμειακής διαχείρισης
• Εμπειρία στο χειρισμό Προγράμματος / Προγραμμάτων Εμπορικής Διαχείρισης (ERP)
• Ευγένεια, διπλωματικότητα, άνεση επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές κλπ. στα ελληνικά και αγγλικά (γραπτά και προφορικώς)
• Ικανότητα επίλυσης – διεκπεραίωσης των υποθέσεων της εταιρείας ως προς φορείς του Δημοσίου και τράπεζες

 

Πλεονεκτήματα

• Ωράριο 9:00 – 17:00 (Δ-Π)
• Η θέση αφορά σε σύμβαση ορισμένου χρόνου 8 μηνών με δυνατότητα μεταβολής της σχέσης εργασίας σε αορίστου
• Φιλικό και άνετο περιβάλλον εργασίας με γραφεία στο κέντρο της Αθήνας
• Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης & on the job training σε θέματα οικονομικής διαχείρισης έργων, λειτουργίας συστημάτων διαχείρισης ποιότητας κλπ.

 

Παρακαλούμε αποστείλατε Βιογραφικό Σημείωμα (στο οποίο θα περιλαμβάνονται τα στοιχεία τουλάχιστον 2 συστάσεων) στο jobs@careerinprogress.gr, σημειώνοντας τον κωδικό (Υπ_Οικ_Διευθ)