Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας


  • Εργάζεστε στον Τομέα Διαχείρισης Προσωπικού (Μισθοδοσία), στις Κεντρικές μας Υπηρεσίες στη Σίνδο Θεσσαλονίκης
  • Ασχολείστε με ζητήματα μισθοδοσίας και ωρομέτρησης, ελέγχετε και καταχωρείτε τις προσλήψεις και διαχειρίζεστε φακέλους προσωπικού και αρχείο μισθοδοσίας
  • Παράγετε και ελέγχετε αναφορές δεικτών,  αναλύετε δεδομένα προς υποστήριξη διοικητικών αποφάσεων
  • Συμμετέχετε σε ομάδες εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, για τη δημιουργία, επικαιροποίηση και βελτίωση ροών εργασίας και διαδικασιών ή συστημάτων
  • Υποστηρίζετε τα πληροφοριακά συστήματα Μισθοδοσίας

Το προφίλ σας


  • Απόφοιτος-η ανώτερης/ ανώτατης εκπαίδευσης Οικονομικών σπουδών ή Πληροφορικής
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία σε θέση ευθύνης τομέα μισθοδοσίας.
  • Επιθυμητή εμπειρία σε υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων μισθοδοσίας
  • Καλή γνώση Αγγλικών και επιθυμητή Γερμανικών
  • Άριστος χειρισμός MS Office και συστημάτων μισθοδοσίας (π.χ. SAP ή SCAN)
  • Αναλυτική σκέψη, ομαδικό πνεύμα και έμφαση στη λεπτομέρεια, διάθεση

Τι προσφέρουμε


  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350€ μικτά (και αναλόγως προφίλ υποψήφιου/ας)
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Περισσότερες πληροφορίες

Επισύναψη βιογραφικού online