Αρμοδιότητες :
- Προγραμματισμός συναντήσεων Γενικού Διευθυντή
- Συντονισμός ταξιδιών Γενικού Διευθυντή
- Ορισμένες διεκπεραιώσεις προσωπικών ζητημάτων Γενικού Διευθυντή
- Facility management για κινητά και ακίνητα πάγια (έκτακτες και τακτικές συντηρήσεις παγίων )
- Procurement (έρευνα αγοράς και παρακολούθηση λήψης υπηρεσίας)
- Αρχειοθέτηση και back-Office εγγράφων
- Συγκέντρωση παραστατικών (τιμολόγια – συμβάσεις)
- Έκτακτες εξωτερικές εργασίες
Απαιτούμενα Προσόντα :
- Απόφοιτη ή τελειόφοιτη σχολής κατά προτίμηση Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
- ΆΡΙΣΤΗ γνώση αγγλικών.
- Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ.
- Άριστη γνώση του Word (style sheets), γνώση Excel (Pivot).
- Άριστη γνώση συγγραφής επαγγελματικών επιστολών.
- Υπευθυνότητα, μεθοδικότητα και συνέπεια.
- Οργανωτικές Ικανότητες.
- Αριθμητικές δεξιότητες.
- Ευελιξία στις ώρες εργασίας και ικανότητα ανταπόκρισης σε ταχέως μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.
Η εταιρεία προσφέρει:
- Πλήρη υποστήριξη και εκπαίδευση.
- Πολύ καλό πακέτο αμοιβής.
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
- Μόνιμη πρόσληψη και ευκαιρίες καριέρας.
Αποστολή Βιογραφικών: cpanoras@firstcall.gr