Personal Assistant
Περιγραφή εργασίας
Η KSM HR για λογαριασμό πελάτη της αναζητά
Personal Assistant
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση αλληλογραφίας, τηλεφωνικών κλήσεων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Επικοινωνία και συντονισμός των συνεργατών του γραφείου (in-house προσωπικό και εξωτερικοί συνεργάτες)
- Διαχείριση του γραφείου και του καθημερινού ταμείου
- Αρχειοθέτηση, προετοιμασία και συλλογή εγγράφων για περαιτέρω επεξεργασία από συνεργάτες
- Διαχείριση προγράμματος των προϊσταμένων (καθημερινά ραντεβού, ταξίδια, προσωπικές υποθέσεις κ.ο.κ.)
- Συντονισμός και υποστήριξη στη διεκπεραίωση καθημερινών επαγγελματικών και προσωπικών ζητημάτων συνεργατών όπως αυτά ζητηθούν
Προφίλ υποψηφίων:
- Πτυχίο Λυκείου/ΑΕΙ/ΑΤΕΙ
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών
- Άνεση στη χρήση Η/Υ, MS Office (ιδίως Word, Excel)
- Ικανότητες διαχείρισης χρόνου και αποτελεσματικής προτεραιοποίησης
- Επαγγελματισμός, εμπιστευτικότητα και διακριτικότητα
- Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2 ετών
Παρέχεται:
- Πλήρης απασχόληση
- Μισθός αναλόγως προσόντων
- Σταθερό περιβάλλον εργασίας
Περιοχή απασχόλησης : Βουλιαγμένη Αττικής
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων.