Στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων μας και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, αναζητούμε άτομο για την ομάδα του Customer Support!
Η θέση αφορά την επικοινωνία με επαγγελματίες υγείας, με σκοπό τις απομακρυσμένες εγκαταστάσεις, εκπαιδεύσεις, αναβαθμίσεις καθώς και τη διαρκή υποστήριξη ειδικού λογισμικού.
Αρμοδιότητες
– Νέες εγκαταστάσεις/αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις λογισμικού
– Καταγραφή ζητημάτων πελατών και διευθέτηση των προβλημάτων μέχρι την επίλυσή τους σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης
Έχεις….
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ θετικής ή τεχνολογικής κατεύθυνσης.
- Πολύ καλή πρακτική εμπειρία με περιβάλλοντα Windows
- Καλή κατανόηση των συστημάτων υπολογιστών, κινητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών προϊόντων
- Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για άνδρες υποψηφίους.
Golden pass
- Ικανότητα διάγνωσης και επίλυσης βασικών τεχνικών ζητημάτων λογισμικού και λειτουργικού συστήματος
- Ικανότητα σχεδιασμού και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
Θέλουμε να σε γνωρίσουμε!
Στείλε μας το βιογραφικό σου με θέμα μηνύματος CS 4/21 στο hr@serinth.gr