SEAWAY SHIPPING & TOURIST SERVICES
Υπεύθυνος γραμματειακής υποστήριξης – τιμολόγησης
Περιγραφή θέσης εργασίας: Η εταιρεία μας εδρεύει στον Πειραιά και δραστηριοποιείται στον χώρο της εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων σε όλη την Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο. Ειδικότερα με την ναυτιλιακή και τουριστική πρακτόρευση κρουαζιερόπλοιων στα λιμάνια και παροχή λιμενικών και τουριστικών υπηρεσιών. Ο υποψήφιος εργαζόμενος θα έχει την δυνατότητα να ασχοληθεί με το συνολικό φάσμα εξυπηρέτησης και μέρος της διαχείρισης πλοίου. Θα έρθει σε επαφή με τις μεγάλες διαχειρίστριες εταιρείες κρουαζιέρας και τους επιμέρους παρόχους υπηρεσιών σε όλη την Ανατολική Μεσόγειο. Η θέση περιλαμβάνει εκπαίδευση στην προετοιμασία, συντονισμό, εξυπηρέτηση και την τιμολόγηση.
Το email που θέλουμε να λαμβάνουμε τα βιογραφικά είναι το ακόλουθο: seaway@seaway.com.gr
Παρακάτω τα στοιχεία μας:
Εταιρεία: Seaway Shipping and Tourist Services PC
Θέση: Υπεύθυνος γραμματειακής υποστήριξης – τιμολόγησης
Προσόντα: Πανεπιστημιακό πτυχίο, κατά προτίμηση κλάδου οικονομικών και ναυτιλίας, μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες
Ευχαριστούμε και ελπίζουμε σε μια καλή συνεργασία.