ACCOUNT MANAGER – SERINTH

508

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση υφιστάμενου & ανάπτυξη νέου πελατολογίου.
  • Δημιουργία ισχυρής και μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες με σκοπό τη συνεργασία για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων.
  • Συνεχής υποστήριξη των πελατών και διαχείριση τυχόν προβλημάτων με σκοπό την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος.
  • Καταχώρηση και ενημέρωση του πελατολογίου σε σύστημα CRM.
  • Έρευνα αγοράς & ανάλυση του ανταγωνισμού.
  • Στοχευμένη παρουσίαση του εξοπλισμού με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη και τα χαρακτηριστικά / πλεονεκτήματα των προϊόντων.

Προσόντα:

  • Πτυχίο ΤΕΙ / ΑΕΙ (στον τομέα των θετικών ή τεχνολογικών επιστημών θα συνεκτιμηθεί).
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους.
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία στο χώρο των πωλήσεων.
  • Καλή γνώση
  • Πολύ καλή γνώση των Office.
  • Δίπλωμα
  • Ικανότητες επικοινωνίας και
  • Οργάνωση, ευελιξία και ομαδικό πνεύμα εργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ευχάριστο εργασιακό
  • Ανταγωνιστικός μισθός &
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια αναπτυσσόμενη εταιρεία

Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι παρακαλούνται να αποστείλουν βιογραφικά (με κωδικό AM 09/23) στο hr@serinth.gr