ADMINISTRATIVE ASSISTANT – SKYBRIDGE PARTNERS

418
Αρμοδιότητες :
  • Προγραμματισμός συναντήσεων Γενικού Διευθυντή
  • Συντονισμός ταξιδιών Γενικού Διευθυντή
  • Ορισμένες διεκπεραιώσεις προσωπικών ζητημάτων Γενικού Διευθυντή
  • Facility management για κινητά και ακίνητα πάγια (έκτακτες και τακτικές συντηρήσεις παγίων )
  • Procurement (έρευνα αγοράς και παρακολούθηση λήψης υπηρεσίας)
  • Αρχειοθέτηση και back-Office εγγράφων
  • Συγκέντρωση παραστατικών (τιμολόγια – συμβάσεις)
  • Έκτακτες εξωτερικές εργασίες
Απαιτούμενα Προσόντα :
  • Απόφοιτη ή τελειόφοιτη σχολής κατά προτίμηση Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • ΆΡΙΣΤΗ γνώση αγγλικών.
  • Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ.
  • Άριστη γνώση του Word (style sheets), γνώση Excel (Pivot).
  • Άριστη γνώση συγγραφής επαγγελματικών επιστολών.
  • Υπευθυνότητα, μεθοδικότητα και συνέπεια.
  • Οργανωτικές Ικανότητες.
  • Αριθμητικές δεξιότητες.
  • Ευελιξία στις ώρες εργασίας και ικανότητα ανταπόκρισης σε ταχέως μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.
Η εταιρεία προσφέρει:
  • Πλήρη υποστήριξη και εκπαίδευση.
  • Πολύ καλό πακέτο αμοιβής.
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Μόνιμη πρόσληψη και ευκαιρίες καριέρας.

Αποστολή Βιογραφικών: cpanoras@firstcall.gr