ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ – ICAP

526

Το CONTACT CENTER , μέλους του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία αναζητά εργαζόμενους για τη στελέχωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών σε έργα διαχείρισης e-shops, ενέργειας και τηλεπικοινωνιών.  Η εταιρεία προσφέρει full time ή part time απασχόληση με ευέλικτα ωράρια στα κεντρικά της γραφεία στη Καλλιθέα.

Αρμοδιότητες

  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών σχετικά μεπροϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων

Απαραίτητα Προσόντα Υποψηφίου

  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία προφορικά και γραπτά
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας

Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
  • Bonus παραγωγικότητας
  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς

 

Αποστολή βιογραφικών στο alvlachou@icap.gr