CUSTOMER SUPPORT – SERINTH

620

Στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων μας και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, αναζητούμε άτομο για την ομάδα του Customer Support!

 

Η θέση αφορά την επικοινωνία με επαγγελματίες υγείας, με σκοπό τις απομακρυσμένες εγκαταστάσεις, εκπαιδεύσεις, αναβαθμίσεις καθώς και τη διαρκή υποστήριξη ειδικού λογισμικού.

 

Αρμοδιότητες

– Νέες εγκαταστάσεις/αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις λογισμικού

– Καταγραφή ζητημάτων πελατών και διευθέτηση των προβλημάτων μέχρι την επίλυσή τους σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης

 

Έχεις….

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ θετικής ή τεχνολογικής κατεύθυνσης.
  • Πολύ καλή πρακτική εμπειρία με περιβάλλοντα Windows
  • Καλή κατανόηση των συστημάτων υπολογιστών, κινητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών προϊόντων
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για άνδρες υποψηφίους.

 

Golden pass

  • Ικανότητα διάγνωσης και επίλυσης βασικών τεχνικών ζητημάτων λογισμικού και λειτουργικού συστήματος
  • Ικανότητα σχεδιασμού και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων

 

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε!

Στείλε μας το βιογραφικό σου με θέμα μηνύματος CS 4/21 στο hr@serinth.gr