Η LifePlan insurance είναι μια εταιρία Ανεξάρτητης Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης , η οποία με την πολύχρονη εμπειρία της , την αξιοπιστία και την εξειδίκευση της δραστηριοποιείται επιτυχώς στον ασφαλιστικό χώρο . Σκοπός της εταιρίας είναι η ανάπτυξη ασφαλιστικών εργασιών όλων των κλάδων ασφάλισης μέσω των συνεργασιών που έχει με τις μεγαλύτερες Διεθνής & Ελληνικές Ασφαλιστικές Εταιρίες. Επιπλέον με την 28 ετη εμπειρία της στο management , έχει λάβει πολλές διακρίσεις στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού .
Αρμοδιότητες
Γραμματειακή υποστήριξη στελεχών της επιχείρησης με σκοπό την ολοκλήρωση των ασφαλιστικών εργασιών . Ενδεικτικά , τιμολογήσεις ασφαλιστικών παροχών, επίλυση εκκρεμοτήτων , ενημέρωση ψηφιακού αρχείου , διαχείριση social media κ.α
Προσόντα
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και εφαρμογών MSOffice ( Excel- Access-Word-PowerPoint )
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ
- Καλό επίπεδο γνώσης Αγγλικής γλώσσας
- Δεξιότητες επικοινωνίας
- Γνώση σχετικά με διαχείριση social media
- Εμπειρία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης θεωρείται επιπλέον προσόν
Προσφέρουμε
- Βασικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχής Εκπαίδευση
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον με ομαδικό πνεύμα
. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα στο e – mail: career@lifeplan.gr