ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ / CALL CENTER AGENT – ΑΘΗΝΑ –

1575

DESCRIPTION

Διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες;

Θεωρείτε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας την εξυπηρέτηση πελατών;

Αν «ΝΑΙ» τότε είστε ο άνθρωπος που ψάχνουμε!

Η ΑCTIONLINEεταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο.

Περιγραφή Θέσης

  • Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
  • Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα

  • Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
  • Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
  • Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές

  • Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
  • Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
  • Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Apply this job