ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :  Διοικητική υποστήριξη εταιρίας ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

 

Η LifePlan insurance είναι μια εταιρία Ανεξάρτητης Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης , η οποία με την πολύχρονη εμπειρία της , την αξιοπιστία και την εξειδίκευση της   δραστηριοποιείται  επιτυχώς στον ασφαλιστικό χώρο . Σκοπός της εταιρίας είναι  η ανάπτυξη ασφαλιστικών εργασιών όλων των κλάδων ασφάλισης  μέσω των συνεργασιών που έχει με τις μεγαλύτερες Διεθνής & Ελληνικές Ασφαλιστικές Εταιρίες. Επιπλέον με την  25 ετη εμπειρία της στο management  ,  έχει λάβει  πολλές διακρίσεις στην  ανάπτυξη  ανθρώπινου δυναμικού .

Αρμοδιότητες

Υποστήριξη -διεκπεραίωση όλων των εργασιών που προκύπτουν , με σκοπό την ολοκλήρωση των ασφαλιστικών εργασιών & την διοικητική λειτουργία της εταιρίας . Ενδεικτικά , παραλαβή αιτήσεων , βοηθητικό underwriting, επίλυση εκκρεμοτήτων , ενημέρωση ψηφιακού αρχείου κ.α Τα παραπάνω απαιτούν αποτελεσματική επικοινωνία με τις Ασφαλιστικές Εταιρίες και με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές-Συνεργάτες της εταιρίας μας.

Προσόντα

  • Καλή γνώση  χειρισμού Η/Υ και εφαρμογών MSOffice (Outlook- Excel- Access-Word-PowerPoint )
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Δεξιότητες επικοινωνίας
  • Εμπειρία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης θεωρείται επιπλέον προσόν

Προσφέρουμε

  • Βασικό  πακέτο αποδοχών
  • Συνεχής Εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον με ομαδικό πνεύμα

Η συγκεκριμένη θέση θα καλυφθεί έως 31/03/2017 .  Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα στο e – mail: info@lifeplan.gr