ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Στελέχη Λογιστηρίου

  1. Μισθοδοσίας (ΚΩΔ. “ACCPAYR“), 2. Γενικής Λογιστικής (ΚΩΔ. “ACCGEN“)

Ο Όμιλος με πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά τροφίμων την τελευταία 50ετία (συνδυάζoντας πρωτογενή παραγωγή, καθετοποιημένη μεταποίηση, εμπορικές και ξενοδοχειακές δραστηριότητες), ηγετική θέση στον κλάδο του και παραγωγός πολυβραβευμένων επώνυμων προϊόντων σχεδιάζει την αναδιάρθρωση του οργανογράμματος με την πρόσκληση συγκέντρωσης βιογραφικών για την αξιολόγηση πρόσληψης Στελεχών Λογιστηρίου τόσο για το Τμήμα Μισθοδοσίας (ΚΩΔ. “ACCPAYR“), όσο και για τη Γενική Λογιστική λειτουργία (ΚΩΔ. “ACCGEN“). Η στελέχωση αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση των λειτουργιών διαμόρφωσης και εκτέλεσης της μισθοδοσίας σε επίπεδο ομίλου, τη συστηματική παρακολούθηση της σχετικής εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας, των πρακτικών αμοιβής εργασίας, υποκίνησης του προσωπικού, αλλά και την υποστήριξη του κεντρικής λογιστικής λειτουργίας δημιουργώντας ρόλους εναλλακτικότητας (two-people-in-any-position principle).

Αρμοδιότητες Θέσεων:
Ο/η υποψήφια για το Τμήμα Μισθοδοσίας (ΚΩΔ. “ACCPAYR“) πρέπει να παρακολουθεί τις εργασιακές συμβάσεις του προσωπικού ολόκληρου του Ομίλου (εργάτες παραγωγής, πωλητές, εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία, στελέχη διοίκησης, συνεργάτες, κλπ), να φροντίζει για τη συμμόρφωση προς το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και την εταιρική πολιτική αμοιβών και μισθοδοσίας και να παράγει περιεκτικές αναφορές για διαφορετικά επίπεδα διοίκησης. Επιπλέον, με βάση το διαθέσιμο χρόνο θα ενημερώνεται για τη Γενική Λογιστική λειτουργία στη βάση της εναλλακτικότητας ρόλων. Η περιγραφή αυτή είναι ενδεικτική και προσαρμόζεται στις δεξιότητες του υποψηφίου και τη λειτουργικότητα της οργανωτικής δομής.

Ο/η υποψήφια για τη Γενική Λογιστική λειτουργία (ΚΩΔ. “ACCGEN“) πρέπει να παρακολουθεί τον λογιστικό κύκλο εργασιών, να καταχωρεί τιμολόγια, να καταγράφει ημερολογιακές εγγραφές, να παρακολουθεί οικονομικούς όρους συμβάσεων, να αναλύει σχετικά στοιχεία και να συντάσσει καταστάσεις και περιεκτικές αναφορές διοίκησης. Επιπλέον, με βάση το διαθέσιμο χρόνο θα ενημερώνεται για τις υπόλοιπες λειτουργίες του Λογιστηρίου στη βάση της εναλλακτικότητας ρόλων. Η περιγραφή αυτή είναι ενδεικτική και προσαρμόζεται στις δεξιότητες του υποψηφίου και τη λειτουργικότητα της οργανωτικής δομής.

Και για τις δύο θέσεις, είναι επιθυμητή η ικανότητα επίλυσης λειτουργικών προβλημάτων του λογιστηρίου, η διευκόλυνση της συλλακτικής πρακτικής του ομίλου, ο προσανατολισμός στην “πώληση”, η εξοικείωση με σύγχρονα μέσα πληρωμών και ρευστότητας, με τη διαχείριση διαθεσίμων και με διεθνείς συναλλαγές. Τέλος, η παρακολούθηση των εξελίξεων και πιστοποιήσεων του λογιστικού αντικειμένου, των κλάδων δραστηριότητας του ομίλου και του ανταγωνισμού αποτελούν στοιχεία συνυφασμένα με την επαγγελματική εξέλιξη των εν λόγω στελεχών. Οι αρμοδιότητες αυτές είναι ενδεικτικές και διαμορφώνονται με βάση τις δεξιότητες του στελέχους και την κατανομή του έργου μεταξύ εθνικών και διεθνών αγορών.

Επίπεδο συνεργασίας: Προϊστάμενος Λογιστηρίου, Δ/νουσα Σύμβουλος, Δ/ντης Πωλήσεων, Υπεύθυνος Εξαγωγών, Εσωτερικός Ελεγκτής, Γραμματεία Διοίκησης

Επίπεδο Αναφοράς: Προϊστάμενος Λογιστηρίου,  Προϊστάμενος Οικονομικών Υπηρεσιών, Εντεταλμένος ΔΣ

Απαιτούμενα και Εκτιμώμενα Στοιχεία:

  • Πτυχιούχος ΑΕΙ/ΤΕΙ με τίτλο σπουδών λογιστικής κατεύθυνσης (ενδεικτικά: λογιστική, διοίκηση επιχειρήσεων, επιχειρησιακή έρευνα κλπ) και επιθυμητές επαγγελματικές πιστοποιήσεις ή/και μεταπτυχιακές σπουδές (δια ζώσης, κατά προτίμηση) της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (που θα συμπληρώνουν τη γνώση διεθνών λογιστικών προτύπων  και λειτουργίας μισθοδοσίας, η οποία θα εξηγείται στη σχετική επικαλυπτική επιστολή του/της υποψηφίου). O συνδυασμός εμπειρίας στη λογιστική και παρακολούθησης των επαγγελματικών πιστοποιήσεων του κλάδου θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
  • Γνώση Ε.Γ.Λ.Σ., Κ.Φ.ΑΣ, Ε.Λ.Π. και γενικότερης φορολογικής νομοθεσίας
  • H προϋπηρεσία σε εταιρικό διοικητικό περιβάλλον, τουλάχιστον τρία χρόνια (με δυνατότητα παροχής συστατικής επιστολής, κατόπιν αιτήματος) θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
  • Άριστα αγγλικά και πρόσθετη ξένη γλώσσα θα αξιολογηθούν θετικά
  • Πολύ καλή χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, προγραμμάτων εμπορικής- λογιστικής διαχείρισης (όπως τα “Singular Enterprise” και Epsilon Net Business “Μισθοδοσία” HRM) και λογισμικού αυτοματισμού γραφείου (όπως το MS- Office)
  • Δυνατότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών, παρακολούθησης προθεσμιών, μεθοδική σκέψη, οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ηλικία έως 40 ετών
  • Εγκατάσταση στα Χανιά ή στο Δήμο Κισάμου, όπου βρίσκονται τα γραφεία διοίκησης του ομίλου. Η εταιρεία θα διευκολύνει και την οικογενειακή εγκατάσταση σε περίπτωση μετοίκησης του υποψηφίου από περιοχή εκτός Χανίων ή εκτός Κρήτης.
  • H αποστολή του βιογραφικού προτιμάται να ακολουθεί το ευρωπαϊκό πρότυπο Europass http://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae/templates-instructions

Διαδικασία Επιλογής

  1. Αξιολόγηση και Έλεγχος Βιογραφικού, με βάση τα απαιτούμενα στοιχεία.
  2. Γραπτή δοκιμασία βασικών γνώσεων λογιστικής, εταιρικής και μισθολογικής διαχείρισης σε επίπεδο πραγματικής λειτουργίας, και κριτικής σκέψης για όσους επιλεγούν από τα βιογραφικά.
  3. Τελική συνέντευξη/παρουσίαση για όσους επιλεγούν από τη γραπτή δοκιμασία, στην Επιτροπή του ΔΣ
  4. Οι διαδικασίες 1 και 2 θα γίνουν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας (στην Αθήνα, στα Χανιά, ή στη Θεσσαλονίκη ανάλογα με την προέλευση των υποψηφίων). Η διαδικασία 3 θα λάβει χώρα στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Ομίλου στα Χανιά, μετά από συνεννόηση.

H εταιρεία προσφέρει:

  • Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον σε μικρό αστικό κέντρο
  • Δυνατότητα εγκατάστασης στα Χανιά ή στην Κίσσαμο (περιοχές με καλή ποιότητα ατομικής και οικογενειακής ζωής)
  • Ικανοποιητικό επίπεδο μισθοδοσίας και άλλες παροχές που εξετάζονται κατά περίπτωση
  • Δυνατότητες εξέλιξης και προσωπικής βελτίωσης, σε έναν όμιλο με μεγάλες προοπτικές διεθνούς ανάπτυξης και ιδιαίτερης κοινωνικής συμβολής.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι, αφού διαβάσουν την ολοκληρωμένη προκήρυξη στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.tomanna.gr , να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα και συνοδευτική επιστολή για τη θέση/θέσεις που ενδιαφέρονται (με τα κύρια στοιχεία της εμπειρίας τους και της δυνατότητας αποτελεσματικής εκτέλεσης των αρμοδιοτήτων που περιγράφονται στους κωδικούς θέσεων), έως τις 20 Φεβρουαρίου  2017. Ο προγραμματισμός της αρχικής διαδικασίας αξιολόγησης, είναι για τις 3-4-5 ή 10-11-12 Μαρτίου, ανάλογα με τον αριθμό των υποψηφίων. Η έναρξη της απασχόλησης θα προγραμματιστεί μέχρι το τέλος της άνοιξης 2017.

            Για οποιαδήποτε μεταβολή του χρονοδιαγράμματος θα υπάρξει ειδική ηλεκτρονική ενημέρωση. Οι αποστολές γίνονται μόνο ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου hr@tomanna.gr με θέμα “Position <Κωδικός Θέσης>,  <Όνομα Υποψηφίου>”. Θα υπάρξει επιβεβαίωση για κάθε αποστολή, με αριθμό αναφοράς. Για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία/διευκρίνιση μπορείτε να απευθύνεστε στον επιστημονικό σύμβουλο της επιλογής Δρ. Θ. Κατερινάκη στην ηλεκτρονική διεύθυνση to_manna@otenet.gr, (Υπ’όψιν Θ. Κατερινάκη).